اولین باران پاییزی
خدای من همینجاست کنار تمام دلواپسی هایم

تا خدا فاصله ایی نیست

جمعه 25 مهر 1393 اولین باران پاییزی بارید صبح که از خواب بیدار شدم پشت بام ها خیس از باران بود و باران نم نم می بارید هوای بسیار دلپزیریست می طلبد تنها قدم بزنی و فکر کنی مرور کنی هر چه را میخواهی به قول یک غریبه که صحبتهایش را شنیدم هوا اسمیه :D خدا شکرت که هستی شکرت که هر روز لمست میکنم با تمام وجودم متشکرم متشکرم که همیشه پناه ام بوده ایی خدایا خواهش میکنم بازهم همیشه پناهم باش ♡ مثل تمام وقتهایی که بوده ایی من این لمس کردنت را با تمام وجود دوست دارم این بودنت را دوستت دارم خدا♥



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در جمعه 25 مهر 1393برچسب:,ساعت 20:27 توسط shakila|



      قالب ساز آنلاین